Naszym klientom proponujemy usługi zwiększające efektywność zarządzania operacyjnego hotelem
ograniczając ryzyko utraty potencjalnych przychodów oraz minimalizując wszelkie koszty operacyjne.
CONSULTING
CONSULTING
Planujemy strategię oraz budżet marketingowy, układamy roczny plan działań mający na celu zbudowanie marki i utrwalenie jej wizerunku
na rynku. Nasze działania przyczyniają się do zwiększenia liczby potencjalnych gości, a co za tym idzie zwiększenia przychodów hotelu. Przygotowujemy pełną politykę handlową, która pozwala na stały rozwój i nieustanne podnoszenie jakości obsługi oraz funkcjonowania hotelu.
Przeprowadzamy szkolenia kadry zarządzającej oraz personelu w zakresie organizacji pracy operacyjnej w każdym dziale hotelu. Szkolenia takie pozwalają na optymalizację zachodzących procesów i procedur maksymalnie, zwiększając przy tym efektywność pracy.
Wdrażamy wypracowane procedury i polityki handlowe. Opracowujemy i wprowadzamy najwyższe standardy we wszystkich działach, a przede wszystkim komunikacyjnych mających bezpośredni kontakt z gośćmi hotelu. Tworzymy Księgę hotelowych standardów operacyjnych zawierającą wszystkie opracowane i obowiązujące wytyczne dla poszczególnych szczebli pracowniczych obiektu.