ZARZĄDZANIE OPERACYJNE

ZARZĄDZANIE OPERACYJNE HOTELAMI

Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu hotelami. Zdobyliśmy zaufanie wielu wiodących marek. Zarządzamy według najwyższych standardów i praktyk rynkowych. Wypracowane przez lata mechanizmy pozwalają nam na podnoszenie poziomu efektywności pracy całego obiektu przy równoczesnym
optymalizowaniu kosztów. Nasza usługa skierowana jest do nowo powstałych hoteli oraz do już działających.

Planowanie działań strategicznych

 

Jednym z najważniejszych aspektów prawidłowego zarządzania operacyjnego jest opracowanie strategii, na podstawie której dla wszystkich szczebli pracowniczych wyznaczane są cele i konkretne zadania do wykonania. Układamy długoterminowy plan strategiczny, który szczegółowo określa sposób jego realizacji i ułatwia podejmowanie odpowiednich decyzji.

Realizacja działań

 

Skutecznie realizujemy zaplanowane zadania poprawiając jakość funkcjonowania hotelu, zwiększając przy tym jego obłożenie i przychody. Budujemy zespół i reorganizujemy struktury, nawiązujemy trwałe relacje z dostawcami, podwykonawcami i partnerami biznesowymi. Optymalizujemy procesy i procedury maksymalnie zwiększając efektywność pracy.

Monitorowanie i kontrola

 

Dzięki ciągłemu monitorowaniu i kontrolowaniu nad wykonywaniem powierzonych zadań na bieżąco korygujemy wszelkie wykryte nieprawidłowości. Zapobiegamy tym samym na narażanie hotelu na niepotrzebne starty, zachowanie na odpowiednim poziomie efektywności pracy i co za tym idzie prawidłową realizację założonych celów zawartych w planie strategicznym.

Masz pytania? Napisz do nas!