AUDYTY

AUDYTY

Pomagamy właścicielom hoteli i restauracji w poprawie wizerunkowej i jakościowej funkcjonowania obiektu.
Poprzez audyt wszystkich aspektów działalności operacyjnej określamy strategiczny plan działania,
dostarczamy wskazówki oraz proponujemy rozwiązania poprawiające efektywność pracy obiektu.

Audyty zarządzania operacyjnego

 

Przeprowadzamy audyty najważniejszych obszarów działalności hoteli lub restauracji.
Nasze audyty to precyzyjne badania najważniejszych aspektów funkcjonowania obiektu. Sprawdzamy efektywność zarządzania operacyjnego, efektywność działów marketingu i sprzedaży, kontrolujemy strategiczne obszary działalności narażone na straty, przeprowadzamy szczegółowy audyt
jakości obsługi gości.

Audyty procedur i procesów

 

Oceniamy procesy i procedury zachodzące wewnątrz obiektu.  Szczegółowo analizując każde z nich wskazujemy mocne i słabe strony obiektu, określamy te, które funkcjonują prawidłowo i te, które wymagają poprawy. Sprawdzamy ich sprawność oraz wydajność. Rekomendujemy konkretne działania mające na celu optymalizację zasobów ludzkich i finansowych.

Audyty kosztów

 

Analizujemy koszty funkcjonowania obiektu związane z obsługą techniczną i  zużyciem mediów. Rekomendujemy konkretne rozwiązania mające na celu redukcję kosztów.

Masz pytania? Napisz do nas!